Лущик Марина ВолодимирівнаLushchyk Maryna Volodymyrivna2018-05-032018-05-032012Лущик, M. В. Методичні рекомендації щодо використання відео у навчанні аудіювання текстів другою іноземною мовою [Текст] / M. В. Лущик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.402–410.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4720У статті подані методичні рекомендації з використання автентичної відеофонограми в навчанні студентів-філологів аудіювання англійського монологічного мовлення з опорою на першу іноземну мову - німецьку. Виділено критерії відбору відеофонограми, аналізується система вправ для навчання аудіювання із залученням відео та опорою на першу іноземнумову.The article suggests methodological recommendations on using authentic video phonogram in teaching future philologists listening to English monological speech based on the knowledge of the first foreign language - German. The selection requirements to the video phonogram are specified and the system of exercises for teaching listening using video and based on the first foreign language is characterized.ukвідеофонограмааудіюванняперша іноземна мовадруга іноземна моваавтентичні навчальні відеокурсимонологічне мовленнястуденти- філологиекспериментальне невчанняvideo phonogramlisteningfirst foreign languagesecond foreign languageauthentic training video coursesmonological speechstudents-philologiststeaching experimentМетодичні рекомендації щодо використання відео у навчанні аудіювання текстів другою іноземною мовоюMethodological Recommendations on Using Video in Teaching Listening to Texts in Second Foreign LanguageArticle