Пушкар Лариса ВікторівнаPushkar Larysa ViktorivnaКравченко Оксана ГригорівнаKravchenko Oksana Hryhorivna2022-01-242022-01-242021Кравченко, О. Г. Формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності [Текст] : магістер. робота / О. Г. Кравченко ; науковий керівник Л. В. Пушкар. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 100 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11866У магістерській роботі визначено та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності. З'ясовано теоретичні основи формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку: сутність музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку; вікові психолого-педагогічні особливості цієї категорії дітей; схарактеризовано роль театралізованої діяльності та її засобів у формуванні музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку. Визначено педагогічні умови формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності: використання різних засобів, форм і методів музичного навчання й виховання; створення культурно-пізнавального середовища: предметно-ігрове середовище; медіа-ігрове середовище; застосування засобів театралізованої діяльності; врахування вікових особливостей дітей старшого дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності.Efficiency of musical and aesthetic culture pedagogical conditions formation among children of senior preschool age by means of theatrical activity is defined and experimentally checked in the master's work. Theoretical bases of musical and aesthetic culture pedagogical conditions formation among children of senior preschool age are found out: gist of musical and aesthetic culture of senior preschool age children; age psychological and pedagogical features of this category of children; the role of theatrical activity and its means in the formation of musical and aesthetic culture of older preschool children is characterized. Pedagogical conditions of musical and aesthetic culture formation among children of senior preschool age by means of theatrical activity are defined: usage of various means, forms and methods of musical training and education; creation of cultural and cognitive environment: subject-game environment; media game environment; usage of theatrical activities; taking into consideration the age characteristics of older preschool children. The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of musical and aesthetic culture of older preschool children by means of theatrical activities has been experimentally tested.ukмузично-естетична культуратеатралізована діяльністьдіти старшого дошкільного вікуmusical and aesthetic culturetheatrical activitychildren of senior preschool ageФормування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльностіFormation of Musical and Aesthetic Culture of Older Preschool Children by Means of Theatrical ActivitiesMasters