Бояр Наталія БорисівнаBoiar Nataliia Borysivna2021-07-082021-07-082021Бояр, Н. Б. Соціалізація здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання [Текст] / Н. Б. Бояр // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 11–16.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11043У статті визначено основи соціалізації здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання. Конкретизовано значення уроків трудового навчання у спеціальному закладі загальної середньої освіти. Проаналізовано особливості формування вмінь і навичок здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання. Акцентовано увагу на колективній трудовій діяльності учнів з порушеннями інтелекту на уроках трудового навчання.The article defines the foundations of socialization of educational applicants with special educational needs in lessons of labor education. The value of lessons learning lessons in a special institution of general secondary education are specified. The peculiarities of formation of skills and skills of education with special educational needs in labor education lessons are analyzed. The attention is accented in the collective labor activity of students in violations of intelligence in lessons of labor education.ukсоціалізаціяздобувачі освітиособливі освітні потребиуроктрудове навчанняsocializationeducational applicantsspecial educational needslessonlabor educationСоціалізація здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчанняSocialization of Educators with Special Educational Needs in Lessons of Labor TrainingArticle