Назаренко СофіяNazarenko Sofiia2023-10-032023-10-032023Назаренко С. Деякі аспекти розвитку комунікативних навичок дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. Назаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 211–215.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13873У статті розглянуто особливості розвитку комунікативних навичок дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Підкреслено, що існує тісний взаємозв’язок між розвитком мовлення дитини та ситуаціями соціальної взаємодії. Виокремлено провідну роль вчителя-вихователя спеціального закладу освіти у процесі створення комунікативних ситуацій, що сприяють розвитку мовлення дітей. Наведено зразки комунікативних ситуацій, що можуть бути використані у освітньо-корекційному процесі.The article examines the peculiarities of the development of communication skills of children with intellectual disabilities. It is emphasized that there is a close relationship between the development of a child’s speech and situations of social interaction. The leading role of the teacher-educator of a special educational institution in the process of creating communicative situations that contribute to the development of children’sspeech is singled out. Samples of communicative situations that can be used in the educational and correctional process are given.ukкомунікативні навичкизаклад спеціальної освітидіти з порушеннями інтелектуального розвиткукомунікативні ситуаціїрозвиток мовленняcommunicative skillsspecial education institutionchildren with intellectual disabilitiescommunicative situationsspeech developmentДеякі аспекти розвитку комунікативних навичок дітей з порушеннями інтелектуального розвиткуSome Aspects of the Communication Skills Development of Children with Disorders of Intellectual DevelopmentArticle