Тарасенко Б. M.Tarasenko B. M.2018-08-302018-08-302011Тарасенко, Б. M. Зміст математичної освіти в колежах Франції та сучасна динаміка його розвитку [Текст] / Б. M. Тарасенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 47–56.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5158У статті розглянуто проблеми формування змісту математичної освіти в сучасних колежах Франції. Аналізуються основні структурні елементи змісту освіти, концептуальні положення та тенденції його розвитку. Визначені оптимальні шляхи можливого використання французького досвіду в українській математичній освіті.This article deals with problems of formation of secondary education's content in modern colleges of France. Essential structural elements with concepts' statements and tendencies of its development are analyzed. Optimal ways of possible using of French experience in Ukrainian mathematical education are determined.ukзміст математичної освітицілісністьінтегративністьпрактичне застосуванняматематична культуракомпетентнісний підхіддецентралізаціяінтенсифікація навчанняcontent of mathematical educationentityintegrationpractical usingmathematical culturecompetence approachdecentralizationintensification of learningЗміст математичної освіти в колежах Франції та сучасна динаміка його розвиткуContent of Mathematical Education in Colleges of France and Modern Dynamics of its DevelopmentArticle