Савчин М. М.Savchyn M. M.2018-02-052018-02-052012Савчин, М. М. Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хімії [Текст] / М. М. Савчин // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 200–207.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3889У статті розкрито значення проблемного навчання для впровадження діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хіміі.The importance of problem teaching for implementing activity and competens approaches in the secondary school chemistry cours is analized in the article.ukпроблемна ситуаціяпроблемне навчаннядіяльнісний підхідкомпетентнісний підхідproblem situationsolving problem teachingactivity approachcompetence approachПроблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хіміїProblem Teaching as the Means of Implementing Activity and Competence Approaches in the Secondary School Chemistry CourseArticle