Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2017-12-292017-12-291999Сбруєва А. А. Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект) [Текст] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського педагогічного університету. − Житомир : Вид-во ЖДПУ, 1999. − Вип. 6. ‒ С. 9‒13.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3392Аналізуються головні концептуальні засади розвитку освіти у країнах європейської співдружності. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та оновленої парадигми базової освіти.Renewed Paradigm of Basic Education on the Brink of the 3rd Millenium (Social and Pedagogical Aspect).ukбазова освітаbasic educationконцептуальні засадиconceptual foundationsкраїни європейської співдружностіcountries of the European Commonwealthтрадиційна парадигмаtraditional paradigmоновлена парадигмаupdated paradigmОновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект)Renewed Paradigm of Basic Education on the Brink of the 3rd Millenium (Social and Pedagogical Aspect).Article