Ващенко Л. Ф.Vashchenko L. F.Бардашевська Л. П.Bardashevska L. P.2018-02-062018-02-062012Ващенко, Л. Ф. Готовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення» [Текст] / Л. Ф. Ващенко, Л. П. Бардашевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 253–260.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3918У статті розкрито сутність особистісно зорієнтованої технології «Розвитоккритичногомислення». Розглянуто базову модель технології та ії основні етапи (стадії), а також цілі, задача і функції кожної стадії технології. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, у процесі використання яких майбутні учителі навчальних класів будуть готові до застосування технології «Розвиток критичного мислення».The article. deals with the essence of the learner-centered technology «Critical Thinking Development». The article considers the basic model of the technology, its main stages as well as aims, tasks and functions. The article also suggests the organizational-pedagogical conditions under which future primary school teachers will be prepared to implement the technology.ukтехнологія «Розвиток критичного мислення»основні стадії технологіїготовність майбутніх учителів до застосування технологіїорганізаційно-педагогічні умовиtechnology «Critical Thinking Development»main stages of the technologyfuture primary school teachers' preparedness to implementing technologyorganizational- pedagogical conditionsГотовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення»Readiness of Future Primary School Teachers to Using Technology «Critical Thinking Development»Article