Коваленко Олександр ВікторовичKovalenko Oleksandr Viktorovych2019-04-012019-04-012018Коваленко, О. В. Проблеми формування у суб’єктів освітнього процесу екскурсійно-діяльнісної компетентності [Текст] / О. В. Коваленко // Людина віртуальна: нові горизонти : збірник наукових праць / за загальною редакцією М. А. Журби. – Монреаль : CPM «ASF», 2018. – С. 121–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7069Проблема підготовки екскурсоводів та формування екскурсійно-діяльнісної компетентності є досить актуальною. Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 242 «Туризм» та Професійного стандарту «Екскурсовод (гід)» показав, що в освітніх програмах підготовки бакалаврів туризму і в професійному посадовому стандарті екскурсовода стандартизовані узагальнені знання, вміння і навички, якими повинен володіти кваліфікований працівник як суб’єкт праці. Однак процедура та технології їх реалізації, з орієнтацією на конкретику регіонального туристичного ринку та вимоги ринку праці туристського регіону, ніде не визначені, що дає підставу для організації професійної підготовки екскурсоводів різними профільними (освітніми) і непрофільними організаціями (туристичні фірми, центри додаткової освіти, громадські організації). Це означає, що якість екскурсійних текстів та екскурсійних програм, комунікативні технології екскурсоводів не завжди відповідають туристським очікуванням.The problem of training guides and the formation of excursion and activity competence is very relevant. The analysis of the contents of the educational programs of the specialty 242 "Tourism" and the Professional Standard "Guidebook" showed that in the educational programs for the training of bachelors of tourism and in the professional standard of the guide the standardized knowledge, skills and skills that a qualified worker must possess as a subject work However, the procedure and technologies for their implementation, focusing on the specifics of the regional tourist market and the requirements of the labor market of the tourist region, are nowhere defined, which gives grounds for the organization of professional training of guides by various profile (educational) and non-core organizations (travel agencies, centers of additional education, public organizations). This means that the quality of sightseeing excursions and sightseeing programs, communicative technology guides do not always meet the tourist expectations.ukсуб’єкти освітнього процесустудентиекскурсологіяекскурсійно-діяльнісна компетентністьуніверситетsubjects of the educational processstudentsexcursionexcursion-activity competenceuniversityПроблеми формування у суб’єктів освітнього процесу екскурсійно-діяльнісної компетентностіProblems of Formation of Subjects of the Educational Process Excursion and Activity CompetenceConferencePapers0000-0003-1043-6679