Прокуда Володимир МиколайовичProkuda Volodymyr Mykolaiovych2025-01-072025-01-072023Прокуда В. Використання англомовного відеоконтенту при підвищенні кваліфікації вчителів фізики [Текст] / В. Прокуда // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 113–114.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16195В тезах ставиться задача та подається алгоритм вирішення задачі використання англомовного матеріалу на уроках фізики. Розкриваються проблемні особливості підходу, наводяться приклади блогів на платформі YouTube англомовних популяризаторів науки, робляться висновки щодо адекватності та переваг такого підходу.In theses, a problem is posed and an algorithm for solving the problem of using English-language material in physics lessons is presented. The problematic features of the approach are revealed, examples of blogs on the YouTube platform of English-speaking science popularizers are given, conclusions are drawn regarding the adequacy and advantages of such an approach.ukпідвищення кваліфікаціїінформаційні технологіївідеоконтентфізикаперекладAdvanced traininginformation technologyvideo contentphysicstranslationВикористання англомовного відеоконтенту при підвищенні кваліфікації вчителів фізикиThe Use of English-Language Video Content in Improving the Qualifications of Physics TeachersArticle0000-0001-6581-9461