Новгородський Руслан ГригоровичNovhorodskyi Ruslan Hryhorovych2021-07-122021-07-122021Новгородський, Р. Г. Теоретична підготовка майбутніх педагогів позашкільної та інклюзивної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / Р. Г. Новгородський // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 109–116.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11059У даній статті автор розкриває особливості підготовки соціальних працівників у ВНЗ до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного середовища. Розглядається структура та зміст навчальної дисципліни професійної підготовки майбутніх педагогів в університеті «Інклюзивна педагогіка з основами дефектології». Подано аналіз тематичного плану, зміст лекційних, практичних занять, завдань для самостійної роботи. Проаналізовано основні форми та методи роботи зі студентами під час навчального процесу.In this article, the author reveals the features of training social workers in higher education to work with children with special needs in an inclusive environment. The structure and content of the discipline of professional training of future teachers at the University "Inclusive pedagogy with the basics of special education" are considered. The analysis of the thematic plan, the maintenance of lectures, practical employments, tasks for independent work is given. The main forms and methods of working with students during the educational process are analyzed.ukдіти з особливими потребамидіти з особливими освітніми потребамиінклюзивна освітапозашкільна освітаchildren with special needschildren with special educational needsinclusive educationout-of-school educationТеоретична підготовка майбутніх педагогів позашкільної та інклюзивної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребамиTheoretical Training of Future Teachers of Out-of-School and Inclusive Education to Work with Children with Special Educational NeedsArticle