Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2019-11-192019-11-192009Генкал, С. Е. Дидактична модель організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 113–121.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7999У статті запропоновано дидактичну модель організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів під час виконання індивідуальних освітніх проектів; розглядаються складові самостійної пізнавальної діяльності учнів, організаційний і когнітивний аспекти всіх компонентів моделі.The didactic model of organization of self-dependent cognitive activity of the pupils of specialized classes on the based of the individual educational projects is proposed in the article. The author describes the structure of self-dependent cognitive activity of the pupils, organizational and cognitive aspects of all components of the model.ukдидактична модельсамостійна пізнавальна діяльність учнівпрофільні класиіндивідуальні освітні проектиdidactic modelself-dependent cognitive activity of the pupilsspecialized classesindividual educational projectsДидактична модель організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класівDidactic Model of Organization of Self-Dependent Cognitive Activity of Students of Specialized ClassesArticle