Нєдялкова КатеринаNiedialkova Kateryna2020-10-082020-10-082020Нєдялкова, К. В. Доведення математичних тверджень як засіб формування інтелектуальних умінь учнів і студентів [Текст] / К. В. Нєдялкова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 90–92.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9338У статті узагальнено шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів математики щодо навчання учнів доводити математичні твердження, реалізація яких сприяє формуванню інтелектуальних умінь студентів. Наведено приклади тестових завдань і завдань для самостійної роботи студентів із зазначеної теми.The author summarizes the ways of improving the professional training of future mathematics teachers for teaching pupils to prove mathematical statements, the realization of which contributes to the formation of students' intellectual skills. Examples of test tasks and assignments for independent work of students are given in this article.ukінтелектуальні уміннядоведення математичних твердженьметодична компетентністьфахова підготовка майбутніх учителів математикиintellectual skillsproving mathematical statementsmethodical competenceprofessional training of future teachers of mathematicsДоведення математичних тверджень як засіб формування інтелектуальних умінь учнів і студентівProving Mathematical Statements as a Means of Forming the Intellectual Skills of Pupils and StudentsArticle