Війчук Тарас ІвановичViichuk Taras IvanovychГордієнко ІринаHordiienko Iryna2019-03-282019-03-282017Війчук, Т. Когнітивно-візуальний підхід у підготовці майбутніх учителів математики [Текст] / Т. Війчук, І. Гордієнко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 16–17.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7047У статті проаналізовано суть реалізації когнітивно-візуального підходу у процесі навчання математики. Розкрито можливості його використання у педагогічному вузі. Виділено складові створення візуального середовища, яке вимагає подальшої розробки методичної системи.In the article the essence of the implementation of the cognitive-visual approach in the process of teaching Mathematics is analyzed. The possibilities of its use in pedagogical universities are revealed. The components of creating a visual environment are highlighted which requires further development of the methodical system.ukвізуальне мисленнякогнітивно-візуальний підхідвізуальне середовищепідготовка майбутніх учителів математикиvisual thinkingcognitive-visual approachvisual environmentpreparation of future teachers of mathematicsКогнітивно-візуальний підхід у підготовці майбутніх учителів математикиCognitive-Visual Approach in Preparing Future Teachers of MathematicsArticle