Бурба КатеринаBurba KaterynaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132022Бурба, К. Форми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї [Текст] / К. Бурба, В. Бутенко // Дошкільна освіта: від традицій до інновацій : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. – Суми : ФОП Цьома С. П. – 2022. – С. 17−21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13608У статті визначено основні положення, які визначають зміст, організацію і методику спільної роботи закладу дошкільної освіти та сім’ї та завдання цієї роботи; уточнено кроки до партнерства в означеному напрямі; систематизовано форми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї.The article defines the main provisions that determine the content, organization and methodology of joint work of the preschool education institution and the family and the tasks of this work; the steps to partnership in the specified direction were clarified; systematized forms of partnership between the preschool education institution and the family.ukсім’язаклад дошкільної освітипартнерська взаємодіяформиfamilyinstitution of preschool educationpartnership interactionformsФорми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’їForms of Partnership Interaction Between the Preschool Education Institution and the FamilyArticle