Ткаченко О. Л.Tkachenko O. L.2020-09-022020-09-022010Ткаченко, О. Л. Здоров’язберігальна діяльність кафедри як базового структурного підрозділу вищого навчального педагогічного закладу [Текст] / О. Л. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 428–435.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9174У статті визначені й теоретично обґрунтовані основні напрями здійснення здоров’язберігаючої діяльності кафедрою вищого навчального педагогічного закладу; розкрита роль та значення наукової лабораторії кафедри зі здоров’язбереження.In the given article the basic tendencies of the Chair health-care activities of the higher pedagogical institution are defined and theoretically grounded. The role and meaning of scientific laboratory of the Chair in health-care are revealed.ukкафедра вищого навчального педагогічного закладуздоров’язбереженняздоров’язберігаюча діяльність у навчальних закладахсhair of the higher pedagogical institutionhealth-carehealth-care activities in educational institutionsЗдоров’язберігальна діяльність кафедри як базового структурного підрозділу вищого навчального педагогічного закладуThe Chair Health-Care Activity as the Basic Structural Subdivision of the Higher Pedagogical InstitutionArticle