Білюнас А. В.Biliunas A. V.2017-11-102017-11-102013Білюнас, А. В. Сутність та структура математичної культури [Текст] / А. В. Білюнас // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 10–16.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2789У даній роботі розглядається сутність та структура математичної культури, проводиться аналіз актуальних досліджень, присвячених данному питанню. Головна увага приділяється таким основним структурним компонентам математичної культури, як математичні знання і математичні вміння, математична самоосвіта і математична мова. Наводяться визначення цих понять. Висвітлюється генеза розвитку поняття «математична культура» від початку ХХ ст. до сьогодення.This paper considers the essence and structure of mathematical culture, an analysis of current research on the subject. The focus is on the main structural components of mathematical culture, such as the mathematical knowledge and mathematical skills, mathematical self-education and mathematical language. The definitions of these concepts are given. The genesis of the term «mathematical culture» from the beginning of the XX cen. to the modernity is described.ukматематична культураматематичні знаннявмінняматематична самоосвітаматематична моваосвітаmathematical culturemathematical knowledgeskillsmathematical self-educationmathematical languageeducationСутність та структура математичної культуриEssence and Structure of Mathematical CultureArticle