Гусак M. Г.Husak M. H.2018-05-252018-05-252011Гусак, M. Г. Теорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / M. Г. Гусак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 12–20.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4845У статті розкрито підхід американського психолога Говарда Гарднера до проблеми інтелектуальних здібностей особистості, теорію множинного інтелекту як одну з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в межах особистісно зорієнтованого навчання.The article deals with the approach of American psychologist Howard Gardner to the problem of intellectual faculties of the personality, the theory of multiple intelligences is regarded as one of the innovatory theories of cognition of the intellect. The author pays attention to the methods of types of intelligence in the personality-oriented education.ukінтелектуальні здібностімножинний інтелектособистістьособистісно зорієнтоване навчаннятип інтелектуінноваційна технологіяіндивідуальне навчанняintellectual facultiesmultiple intelligencespersonalitypersonality-oriented educationtype of intelligenceinnovative technologyindividual educationТеорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчанняTheory of Multiple Intelligences as Reason of the Personality-Oriented EducationArticle