Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2019-10-172019-10-172019Семеног, О. М. Науково-освітні ресурси електронної бібліотеки у фаховій підготовці майбутнього вчителя української мови і літератури [Текст] О. М. Семеног // Smart-образование в smart-обществе: возможные пути адаптации : материалы XVII ежегод. Междунар. науч.-практ. конф., Харьков, 14 февр. 2019 г. / М-во образования и науки Украины, Ин-т высшего образования НАПН Украины, Харьк. гуманитар. ун-т «Нар. укр. акад.» ; [редкол.: Е. В. Астахова (глав. ред.) и др.]. – Харьков : Изд-во НУА, 2019. – С. 194–197.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7697Акцентовано, що інтенсивний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює ширше упровадження смарт-технологій в освітньому процесі, що забезпечує можливість застосовувати гнучкі освітні траєкторії, індивідуалізацію навчання, значно прискорювати можливість здійснення комунікації між учасниками освітнього процесу під час заняття та поза його межами. Окреслено потребу використання науково-освітніх ресурсів електронних бібліотек у фаховій, лінгвометодичній підготовці майбутнього вчителя української мови і літератури. Визначено, що це web-орієнтований ресурс і сервіс, який забезпечує розповсюдження інформаційної продукції та відкритий доступ до неї користувачів мережі Інтернет, а також технологічну підтримку функціонування На прикладі наукової бібліотеки Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка окреслено деякі аспекти використання науково-освітніх ресурсів електронної бібліотеки у фаховій, лінгвометодичній підготовці майбутнього вчителя української мови і літератури для активізації самостійної інформаційно-пізнавальної діяльності студентів, підтримання навчання і наукових досліджень, формування інформаційно-цифрової компетентності.It is emphasized that the intensive development of information and communication technologies necessitates wider introduction of smart technologies in the educational process, which provides the opportunity to apply flexible educational trajectories, individualization of learning, to accelerate the possibility of communication between participants of the educational process during and outside the classroom. It is clear that it is necessary to study the scientific and educational resources of electronic libraries in the professional, linguistic and methodological field, which study Ukrainian language and literature. Determine that this is a web resource and service that uses information about what the company offers and shares with other users on the Internet, as well as functionally supporting its operation. On the example of the Scientific Library of Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko some aspects of the use of scientific and educational resources of the electronic library in the professional, lingomethodic preparation of the future teacher of the Ukrainian language and literature for the activation of independent information and cognitive studies, the support of students and cognitive studies are outlined formation of digital-digital competence.ukнауково-освітні ресурсиелектронна бібліотекафахова підготовкаScientific and educational resourceselectronic libraryteacher of Ukrainian language and literatureвчитель української мови і літературиprofessional trainingНауково-освітні ресурси електронної бібліотеки у фаховій підготовці майбутнього вчителя української мови і літературиScientific and Educational Resources of the Electronic Library in the Professional Preparation of the Future Teacher of Ukrainian Language and LiteratureArticle