Гуменюк H. Я.Humeniuk H. Ya.Коваль П. M.Koval P. M.2018-05-302018-05-302011Гуменюк, H. Я. Внутрішньомотиваційна спрямованість педагогічної дії у взаємовідносинах «викладач – студент» [Текст] / H. Я. Гуменюк, П. M. Коваль // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 190–197.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4870У статті розглянуто внутрішньомотиваційну спрямованість особистості педагога як провідного чинника педагогічної дії у взаємовідносинах «викладач - студент», висвітлено і обґрунтовано провідні компоненти внутрішньомотиваційної спрямованості на взаємодію.In article it is considered a personally-motivational orientation of the person of the teacher as main person in pedagogical action in mutual relations «teacher - student», leading components of an internally-motivational orientation on interaction are opened and proved.ukвнутрішньомотиваційна спрямованістьмотивмотиваційна установкапотребаціннісні орієнтаціїспостережливістьусвідомлення відповідальностітактовністьспілкуванняan internally-motivational orientationmotivemotivational installationrequirementvaluable orientationsobservationresponsibilitycomprehensiontactfulnessdialogueВнутрішньомотиваційна спрямованість педагогічної дії у взаємовідносинах «викладач – студент»Internally-Motivational Purposefulness of Pedagogical Actions at Mutual Relations «Teacher - Student»Article