Коновальчук І. І.Konovalchuk I. I.2018-01-292018-01-292012Коновальчук, І. І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій [Текст] / І. І. Коновальчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 24–31.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3779У статті визначено теоретичні засади й технологія проведення експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному навчальному закладі. Комплексним об'єктом експертизи є інновація і технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до реалізації обраного нововведення.The article deals with the problem of theoretical grounds and the technology of conducting a pedagogical expertise of educational innovations. The results of this expertise are the basis of taking decisions of realization of chosen innovations in a specific educational establishment. The complex object of the expertise is the innovation and the technology of its implementation and also the preparedness of the educational establishment to the realization of the chosen innovation.ukекспертизаекспертиза освітніх інноваційкритерії експертизиекспертна групатехнологія експертизиexpertiseexpertise of educational innovationscriteria of the expertiseexpert grouptechnology of the expertiseТеоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інноваційThe Theoretical and the Technology Aspects of Expertise of Educational InnovationsArticle