Замша А. В.Zamsha A. V.Ніколаєску ІннаNikolaiesku Inna2023-10-102023-10-102023Ніколаєску І.Віртуальні екскурсії як інноваційний інструмент формування пізнавального інтересу дітей молодшого шкільного віку зі зниженням зору [Текст] / І. Ніколаєску ; науковий керівник А. Замша // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 107–112.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13918Аргументовано, що в освітньому процесі початкової школи під час вивчення предметів не приділяється належної уваги теорії та практиці використання цифрових ресурсів як способу активізації пізнавального інтересу молодших школярів. Вмотивовано необхідність використання віртуальних екскурсій як інноваційного засобу формування пізнавального інтересу дітей молодшого шкільного віку зі зниженням зору. Проаналізовано наявні в науково108 методичній літературі визначення віртуальних екскурсій та доповненої реальності, описуються програми доповненої реальності для дітей зі зниженням зору. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо використання віртуальних екскурсій для дітей молодшого шкільного віку зі зниженням зору з позицій сучасної методичної науки і накопиченого досвіду практичної роботи у галузі спеціальної освіти.It is argued that in the educational process of the primary school during the study of subjects, due attention is not paid to the theory and practice of using digital resources as a way to activate the cognitive interest of younger schoolchildren. The necessity of using virtual excursions as an innovative means of forming the cognitive interest of children of primary school age with reduced vision is motivated. Definitions of virtual tours and augmented reality available in scientific and methodological literature are analyzed, augmented reality programs for children with visual impairment are described. Methodological recommendations regarding the use of virtual excursions for children of primary school age with reduced vision are substantiated from the standpoint of modern methodical science and the accumulated experience of practical work in the field of special education.ukвіртуальні екскурсіїдіти молодшого шкільного віку зі зниженням зорудоповнена реальністьпрограми доповненої реальностіvirtual tourschildren of primary school age with reduced visionaugmented realityaugmented reality programsВіртуальні екскурсії як інноваційний інструмент формування пізнавального інтересу дітей молодшого шкільного віку зі зниженням зоруVirtual Tours as an Innovative Tool for Forming the Cognitive Interest of Younger School-Аge Children with Visual ImpairmentArticle