Сидорович M. M.Sydorovych M. M.2018-08-302018-08-302011Сидорович, M. M. Поетапна генералізація знань з біології в учнів на основі структури теорії як умова наступності у формуванні наукової картини світу [Текст] / M. M. Сидорович // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 40–47.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5157У статті висвітлений підхід до формування теоретичних біологічних знань (ТБЗ). Він забезпечує поетапну генералізацію знань учнів на основі структури теорії. ТБЗ є складовою біологічної картини світу. Отже, поетапне їх формування забезпечує наступність у формуванні наукової картини світу у школярів.In the article approach is lighted up to forming of theoretical biological knowledges (TBK). He provides stage-by-stage generalization knowledge's of students on the basis of structure of theory. TBK is the constituent of biological picture of world. Consequently, stage-by-stage their forming provides the following in forming of scientific picture of world at schoolboys.ukтеоретичні знання з біологіїструктура наукової теоріїгенералізація знаньtheoretical knowledge's from biologystructure of scientific theorygeneralization knowledge'sПоетапна генералізація знань з біології в учнів на основі структури теорії як умова наступності у формуванні наукової картини світуStage-By-Stage Generalization of Knowledge's From Biology of Students on Basis of Structure of Theory is the Following Cond in Forming of Scientific Picture of WorldArticle