Ткачук Галина ВолодимирівнаTkachuk Halyna VolodymyrivnaСтеценко НадіяStetsenko NadiiaСтеценко ВолодимирStetsenko Volodymyr2019-04-092019-04-092017Ткачук, Г. Огляд перспективних засобів формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики [Текст] / Г. Ткачук, Н. Стеценко, В. Стеценко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 126–127.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7136У статті проаналізовано доповнену реальність як перспективну технологію, яку можна використати у процесі формування компетентностей майбутнього учителя інформатики. Зокрема, описано принцип організації технології доповненої реальності та наведено приклади формування технічної компетентності.The article analyzes the augmented reality as a promising technology that can be used in the process of forming the competencies of the future teacher of informatics. The article also describes the principle of technology of complementary reality and presented examples of the formation of technical competence.ukтехнічна компетентністьвчитель інформатикидоповнена реальністьtechnical competenceteacher of informaticsaugmented realityОгляд перспективних засобів формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатикиAn Overview of Promising Means for Forming the Technical Competences of Future Teachers of InformaticsArticle