Іщук Н. Ю.Ishchuk N. Yu.Лєсовий В. Ю.Liesovyi V. Yu.2018-01-312018-01-312012Іщук, Н. Ю. Виокремлення організаційно-педагогічних умов адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах [Текст] / Н. Ю. Іщук, В. Ю. Лєсовий // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 227–232.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3825У статті розглядаються проблеми інтенсифікації навчального процесу. Запропоновано організаційно-педагогічні умови адаптації першокурсників, необхідні для формування їхньої дидактичної компетенції, професійної визначеності, навичок самостійності в умовах навчання в технічному ВНЗ.The article deals with the problems in intensification of educational process. Suggested is organizational and pedagogical background for the first-year students' adjustment, which is required for developing their didactic competence, professional self-determination, and self-dependence skills when studying at higher technical educational institutions.ukадаптаціястуденти-першокурсникиорганізаційно- педагогічні умовикредитно-модульна системамодульно-рейтингова системапрофесійна спрямованістьінноваційні технології навчанняспівпрацяadjustmentfirst-year studentsorganizational and pedagogical backgroundcredit-modular systemmodular-rating systemprofessional orientationstate- of the-art teaching technologiesco-operationВиокремлення організаційно-педагогічних умов адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладахHighlighting the Organizational and Pedagogical Background for the First-Year Students' Adjustment to Studying at Higher Technical Educational InstitutionsArticle