Черкашина Л. А.Cherkashyna L. A.2019-01-102019-01-102010Черкашина, Л. А. Теорія трудового виховання та продуктивної праці сільських дітей у науковій концепції Й. Г. Песталоцці [Текст] / Л. А. Черкашина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 65–72.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6484У статті проаналізовано епістолярні твори швейцарського педагога-класика Й. Г. Песталоцці, який приділяв велику увагу висвітленню питання трудового виховання у поєднанні з продуктивною працею особливо дітей сільської бідноти. Простежено думки гуманіста щодо відкриття виховних закладів для бідних. Підбиваючи підсумок розгляду праць Й. Г. Песталоцці, автор уважає, що його ідеї є достатньо актуальними для сучасної педагогічної науки, їх можна втілювати в практику роботи навчальних закладів.In the article analysed are epistolary works of swiss teacher-classic Y. G. Pestalocci, which spared large attention illumination of question of labour education in combination with productive labour especially of children of rural the poor. Opinion of humanist is expounded of opening of educate establishments for poor. Working out the total of consideration of labours of Y. G. Pestalocci an author considers that his idea is enough actual for modern pedagogical science and they can be incarnated in practice of work of educational establishments.ukтрудове вихованняпривчання до працівиховні заклади для біднихпрофесіїдітиlabour educationtraining to laboureducate establishments for poorprofessionschildrenТеорія трудового виховання та продуктивної праці сільських дітей у науковій концепції Й. Г. ПесталоцціTheory оf the Labor Education аnd Productive Work оf Rural Children іn the Scientific Concept Y. G. PestalocciArticle