Шеремета M. M.Sheremeta M. M.Омері І. Д.Omeri I. D.Мойсак О. Д.Moisak O. D.2018-05-022018-05-022012Шеремета, M. M. Здоров'язберігальна компетентність студентів-соціальних педагогів та аспекти її формування [Текст] / M. M. Шеремета, І. Д. Омері, О. Д. Мойсак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 300–307.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4686У статті розкривається сутність понять «технологія», «здоров'язберігаючі освітні технології», характеризуються їх види. Розглядається проблема формування здоров'язберігальної компетентності студентів-соціальних педагогів у період навчання у вищому навчальному закладі та підкреслюється важливість формування ставлення до свого здоров'я як до необхідної умови успішного здійснення професійної діяльності.In the article is opened the essence of notions «technology», «healthpreserving educational technologies». It is considered a problem of healthpreserving competence's formation of social teachers in the period of learning in the higher school and importance of forming of student's attitude to their health as to necessary condition of successful professional activity.ukсоціальна педагогіказдоров'язберігальна компетентністьсоціально-педагогічні технологіїпрофесійна діяльністьпедагогічні умовиsocial pedagogyof healthpreserving competencesocial pedagogical technologiesprofessional activitypedagogical conditionЗдоров'язберігальна компетентність студентів-соціальних педагогів та аспекти її формуванняCompetence of Social Teachers and Aspects of Her FormingArticle