Кішінець Ю. В.Kishinets Yu. V.Міронець Людмила ПетрівнаMironets Liudmyla Petrivna2019-01-252019-01-252014Кішінець, Ю. В. Методика організації контролю знань студентів біологічних спеціальностей у педагогічному ВНЗ [Текст] / Ю. В. Кішінець, Л. П. Міронець // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 46–50.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6609Стаття присвячена проблемі організації контролю знань студентів біологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Проведено аналіз методичних видань, у яких описано методику організації контролю знань. Встановлено можливості поєднання модульної системи організації навчання з рейтинговим оцінюванням знань, умінь та навичок студентів. У статті розглядаються питання пошуку нових методів та методичних прийомів оцінювання студентської успішності. Наводяться результати проведеного анкетування студентів природничо-географічного факультету.The article deals with the monitoring of students' knowledge of biological specialties pedagogical universities. The analysis of methodological issues , which described a technique of control knowledge. Is set to match modular system of learning a scoring evaluation of knowledge and skills of students. This paper deals with the search for new methods and teaching techniques of evaluation of student performance. The results of a survey conducted by the students of the Faculty of Natural Sciences and Geography.ukкредитно-модульна системаконтроль знаньпедагогічний ВНЗстудентбіологічні спеціальностімодульне навчаннямодульрейтингcredit-modular systemcontrol knowledgepedagogical universitiesstudentbiological specialtymodular trainingmoduleratingМетодика організації контролю знань студентів біологічних спеціальностей у педагогічному ВНЗMethod of Biological Monitoring of Student Majors in Pedagogical UniversityArticle