Ржевська А. В.Rzhevska A. V.2018-09-072018-09-072010Ржевська, А. В. Мультилінгвалізм та його впровадження на ранньому етапі навчання в західноєвропейському освітньому просторі [Текст] / А. В. Ржевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 118–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5233У статті розглянуто сучасні підходи ЄС до лінгвістичного розмаїття, організацію раннього навчання іноземних мов у західноєвропейських країнах. Обґрунтовано роль мультилінгвалізму як стратегії, що поєднує Європейський Союз і сприяє його культурному, політичному й економічномузростанню.The article focuses on modern approaches of the European Union toward its language diversity and on teaching foreign languages at the very beginning in West European countries. The author describes multilingualism as a way of uniting the European Union, enhancing its political, economical and cultural development.ukмультилінгвалізммовне розмаїттяраннє навчання іноземних мовнавчання мов протягом життяЗахідна Європаmultilingualismlinguistic diversityearly learning of foreign languageslife long learning of foreign languagesWestern EuropeМультилінгвалізм та його впровадження на ранньому етапі навчання в західноєвропейському освітньому просторіMulitlingualism And its Implementation at the Beginning of Studies in the West European Education AreaArticle