Снагощенко Валентина ВолодимирівнаSnahoshchenko Valentyna Volodymyrivna2016-12-282016-12-282010Снагощенко, В. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / В. В. Снагощенко ; Міністерство освіти і науки України. Київський університет ім. Бориса Грінченка. – Київ, 2010. – 20 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/733Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 2010. Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів історії до професійної діяльності засобами музейної педагогіки. Теоретично обґрунтовано систему професійної підготовки студентів засобами музейної педагогіки. Визначено зміст, критерії та рівні підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності засобами музейної педагогіки, обґрунтовано педагогічні умови її формування. Розроблено і охарактеризовано структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки, експериментально доведено її ефективність та доцільність застосування у навчальному процесі педагогічних вищих навчальних закладів.The thesis is intended for getting the candidate of pedagogical sciences degree according to the specialty 13.00.04 - Theory and Methods of Vocational Training. - Kyiv state teacher training University named after Borisa Grinchenko, Kyiv, 2009. The thesis deals with the problem of history teachers-to-be professional training in vocational activity by implementing museum pedagogy. The system of students’ professional training by implementing museum pedagogy has been theoretically proved. The contents, criteria and levels of the history teachers’-to-be readiness for professional activity by implementing of museum pedagogy have been defined, as well as pedagogical conditions of its formation have been grounded. The structure functional model of history teachers’-to-be training by implementing museum pedagogy has been elaborated, as well as its effectiveness and expediency while being implemented in the learning process at higher teacher training educational establishments have been experimentally proved.ukпрофесійна підготовка майбутнього вчителя історіїhistory teachers’-to-be professional trainingмузейна педагогікаmuseum pedagogyмузей педагогічного вищого навчального закладуmuseum of higher teacher training educational establishmentмузейно-освітнє середовищеmuseum educational environmentПрофесійна підготовка майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогікиHistory Teachers’-to-be Professional Training by Implementing Museum PedagogyThesis