Mulesa PavloМулеса ПавлоYurchenko Kateryna VolodymyrivnaЮрченко Катерина Володимирівна2024-04-222024-04-222023Mulesa, P. Mathematics Teacher Training Results Through the Prism of Stakeholders' Opinions [Текст] / P. Mulesa, K. Yurchenko // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 2 (126). – С. 389–398. – DOI 10.24139/2312‐5993/2023.02/389‐398https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14616The article examines stakeholders' opinions on the expected results of mathematics teacher training. The experimental basis of the study was: Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko, and Uzhhorod National University. The interview method was used. The stakeholders were: students, future mathematics teachers, professors and trainers involved in teacher training, and working math teachers. The survey revealed that the use of IT in the educational process occurs to a greater extent through video communication and digital remote platforms. There is insufficient professional training in using special tools in the educational space. Therefore, it is time to develop and implement such models of training future teachers, ensuring their readiness to use modern specialized digital technologies and tools.У статті досліджується думка зацікавлених сторін щодо очікуваних результатів підготовки вчителя математики. Експериментальною базою дослідження були: СумДПУ імені А. С. Макаренка та УжНУ. Використовувався метод інтерв'ю. Зацікавленими сторонами були: студенти, майбутні вчителі математики, викладачі та тренери, залучені до навчання вчителів, а також діючі вчителі математики. Опитування показало, що використання ІТ в освітньому процесі відбувається більшою мірою через відеозв’язок та цифрові дистанційні платформи. Недостатня професійна підготовка щодо використання спеціальних засобів в освітньому просторі. Тому на часі розробки та впровадження таких моделей підготовки майбутніх учителів, що забезпечують їх готовність до використання сучасних спеціалізованих цифрових технологій та інструментів.enmathematics teacherteacher trainingstakeholdersdigital technologiesuse of DT in teacher activitiesdigital meansvisual toolsвчитель математикипідготовка вчителівстейкхолдерицифрові технологіївикористання ДТ у діяльності вчителяцифрові засобивізуальні інструментиMathematics Teacher Training Results Through the Prism of Stakeholders' OpinionsРезультати підготовки вчителя математики крізь призму думки зацікавлених сторінArticle0000‐0002‐3437‐80820000‐0002‐4153‐439710.24139/2312‐5993/2023.02/389‐398