Ващенко Олександр ВолодимировичVashchenko Oleksandr VolodymyrovychЗігунова Інна СергіївнаZihunova Inna Serhiivna2021-04-302021-04-302020-05-15Ващенко, О. В. Сайт туристичної компанії як засіб позиціонування підприємства [Текст] / О. В. Ващенко, І. С. Зігунова // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2020. – С. 152–155.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10710Стаття висвітлює питання необхідності створення сайту туристичної компанії як засобу позиціонування підприємства на ринку послуг. Приділяється увага структурі, дизайну та змісту сайту туристичної компанії, інші позитивні сторони його функціонування, які впливають на конкурентоспроможність та прибутковість турпідприємства.The article highlights the need to create a website for a travel company as a means of positioning the company in the services market. Attention is paid to the structure, design and content of the site of the travel company, other positive aspects of its operation, which affect the competitiveness and profitability of the travel company.ukсайтsiteтуристична фірмаtravel agencyСайт туристичної компанії як засіб позиціонування підприємстваWebsite of the Tourist Company as a Means of Positioning the EnterpriseArticle