Svyrydiuk OlhaHumeniuk Inna LeonidivnaAbabilova NataliiaKlochko Oleksii OleksandrovychHrebnieva IrynaСвиридюк ОльгаГуменюк Інна ЛеонідівнаАбабілова НаталіяКлочко Олексій ОлександровичГребнєва Ірина2024-12-202024-12-202024Sociocultural Adaptation of Educational Attainment and their Professional Development: Pedagogical Aspect [Text] / Olha Svyrydiuk, Nataliia Ababilova, Inna Humeniuk, Oleksii Klochko, Iryna Hrebnieva // Conhecimento & Diversidade. – 2024. – V. 16, n. 43. – P. 257–269.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16165Стаття може бути корисною для фахівців у сфері освіти вищої школи.The article reveals the specifics of students' social adaptation when planning a professional career. The components and indicators of the level of social adaptation of students in the process of planning a professional career have been determined. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students in planning a professional career has been theoretically substantiated and developed. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students when planning a professional career was experimentally tested.У статті розкривається специфіка соціальної адаптації студентів у плануванні професійної кар’єри. Було визначено компоненти та індикатори рівня соціальної адаптації студентів у процесі планування професійної кар’єри. Було теоретично обґрунтовано та розроблено модель педагогічного підтримки процесу соціальної адаптації студентів у плануванні професійної кар’єри. Модель педагогічного підтримки процесу соціальної адаптації студентів у плануванні професійної кар’єри отримала експериментальне підтвердження.eneducational environmentsocial adaptationpedagogical supportdigitalizationcommunicationsосвітнє середовищесоціальна адаптаціяпедагогічна підтримкадіджталізаціякомунікаціїSociocultural Adaptation of Educational Attainment and their Professional Development: Pedagogical AspectСоціокультурна адаптація здобувачів вищої освіти та їх профемійний розвиток: педагогічний аспектArticlehttps://doi.org/10.18316/rcd.v16i43.11847