Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252001Каленик, М. В. Перевантаження учнів навчальним змістом і обсяг текстів підручників з фізики [Текст] / М. В. Каленик // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць : в 3-х томах. – Кривий Ріг : КДПУ, 2001. – Т. 2. – С.146–150.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1750Умовою усвідомленого засвоєння навчального змісту і, саме головне, розвитку мислення учнів є обґрунтованість, дове-дення, роз’яснення того, що вивчається. А це неминуче веде до збільшення текстів параграфів підручників. Отже, виникає протиріччя між об’єктивною необхідністю збільшення текстів підручників і перевантаженням учнів тим матеріалом, який вони повинні знати. Подолати це протиріччя можна шляхом розділення нав-чального і дидактичного матеріалу, поділу текстів на логічно завершені частини.The condition of conscious learning content and, most importantly, the students are thinking of validity, confi-day, explanation of study. This inevitably leads to an increase in text paragraphs textbooks. So there is a contradiction between the objective need to increase text books and material overload students so that they should know. This contradiction can be overcome by dividing the Navier-instrumental and didactic material, dividing texts into logically completed parts.ukперевантаження учнівнавчальний матеріалдидактичний матеріалосновний матеріалструктуруваннякомпонентструктурний елементістотні ознакиробочі конспектиповні конспектиoverload studentsdidactic materialstructuringstructural elementworking noteseducational materialbasic materialcomponentessential featuresfull notesПеревантаження учнів навчальним змістом і обсяг текстів підручників з фізикиOverloading Students Learning Content and the Amount of Text Books on PhysicsArticle