Литвиненко Олександр ВікторовичLytvynenko Oleksandr Viktorovych2023-02-072023-02-072017Литвиненко, О. Про результати підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування [Текст] / О. Литвиненко // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2017. – Вип. № 2 (3) – С. 50–55.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12886У статті розглянуто результати дисертаційного дослідження, присвяченого підготовці майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування. Обґрунтовано актуальність проблеми такої підготовки, описано тезаурус дослідження, наведено короткий ретроспективний аналіз наукових робіт, присвячених професійній діяльності інженера-педагога, описано основні структурно-функціональні компоненти професійно-педагогічного проектування, структуру професійно-педагогічного проектування інженера-педагога (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практично-діяльнісний та акмеологічний компоненти), обгрунтовано, що підготовка майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування має відбуватися за спеціально спланованою і розробленою моделлю, що реалізується у процесі вивчення дисциплін різних циклів, і має власну структуру, мету, завдання і засоби реалізації. Коротко схарактеризовано етапи педагогічного експерименту.The article deals with the results of a dissertation study on the training of future engineers-teachers for vocational and pedagogical design. The urgency of the problem of such training is substantiated, the thesaurus of the research is described, a brief retrospective analysis of scientific works devoted to the professional activity of the teacher-engineer is given, the main structural and functional components of vocational-pedagogical design, the structure of vocational and pedagogical designing of the engineer-teacher (motivational-value, cognitive, practical-activity and acmeological components), it was substantiated that the training of future engineer-teachers for the professional pedagogical project Executive must take place on a specially planned and designed model, implemented in the various disciplines of study cycles, and has its own structure, goals, objectives and means of implementation. The stages of the pedagogical experiment are briefly described.ukінженери-педагогиінженерно-педагогічна діяльністьпроектуванняteacher engineersengineering and teaching activitydesigningПро результати підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектуванняOn the Results of Training Future Engineers-Teachers for Professional pedagogical DesignArticle