Близнюк Т. О.Blyzniuk T. O.2018-01-222018-01-222012Близнюк, Т. О. Виховання готовності старшокласників до вибору педагогічної професії: результати експериментального дослідження [Текст] / Т. О. Близнюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 123–133.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3704У статті подано результати вивчення ціннісних орієнтацій сучасних старшокласників та рівень їх готовності до вибору професії вчителя на етапі допрофільного навчання. Виокремлено причини зниження професійної цінності фаху вчителя в освіті й самого вчительства у суспільстві у цілому та в орієнтирах учнів зокрема.The article shows the results of study of valuable orientations of contemporary school children and the level of their readiness for choosing teacher's profession on the stage of pre profile education. The author throws the light upon the reasons for decrease of professional value of the profession of a teacher in the educational environment, teachers themselves in the society on the whole, and in pupils' orientations in particular.ukпрофесійна орієнтаціяпедагогічна професіяпрофесійне самовизначеннястаршокласникидопрофільна освітазагальноосвітня школапрофільне навчанняprofessional orientationpedagogical professionprofessional self-determinationsenior school-childrenpre profile trainingcomprehensive schoolprofile educationВиховання готовності старшокласників до вибору педагогічної професії: результати експериментального дослідженняUpbringing of Seniour School-Children's Readiness for Choosing Pedagogical Profession: Results of Experimental InvestigationArticle