Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr Volodymyrovych2018-02-152018-02-152005Колишкін, О. В. Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання / О. В. Колишкін // Наука і освіта. – 2005. – № 1–2. – С. 127–130.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3994У статті визначаються найбільш ефективні засоби та методи розвитку мовлення у слабочуючих старшокласників у процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які ґрунтуються на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується комплексний вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мовлення на підставі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та функціональний стан рухового аналізатора.The most effective ways and methods of development of speaking abilities of deaf senior pupils at the corrective lessons by means of adaptive physical education are pointed out. They are aimed to correct kinesthetic disabilities of the pupils, suffering from the mentioned nosology. And they are based on usage of the elaborated methods and forms of physical exercises. The complex influence of lessons according to the experimental methodology, on development of speaking abilities is grounded on the basis of learning sports terminology and functional state of a movement analyser.ukрозвиток мовленняdevelopment of speechадаптивне фізичне вихованняadaptive physical educationслабочуючі старшокласникиhard of hearing high school pupilsкорекційні заняттяcorrective lessonsРозвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного вихованняThe Development of Speaking Abilities of Deaf Senior Pupils at the Corrective Lessons by Means of Adaptive Physical EducationArticle