Єрмоленко А.Yermolenko А.2023-01-182023-01-182016Єрмоленко А. Методика проведення практичних занять з історії в 5 класі [Текст] / А. Єрмоленко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 3. – С.76–81.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12792В статті надаються методичні рекомендації по проведенню практичних занять з історії в 5 класі. Практичні заняття – це новий тип уроків, які введені відповідно до нової програми з історії України з метою набуття школярами предметних компетентностей. Такі заняття мають подвійну мету: є способом вивчення нового матеріалу на основі опрацювання історичних джерел та важливим засобом формування предметних умінь та навичок учнів. Практичне заняття передбачає переважно самостійну роботу учнів над окремими питаннями теми з використанням різноманітних джерел знань (підручники, довідкові матеріали, запитання й завдання, Інтернет-ресурси, фонди музеїв, місцеві історичні пам'ятки).The article deals with methodical recommendations on carrying out a practical training in the 5th form. A practical training is a new type of lessons which were introduced into the course of the History of Ukraine according to the new programme. It was done for the purpose of acquisition of subject competence by pupils. Such lessons have a dual purpose. They are the way of studying the new material on the basis of processing of historical sources and also an important means of formation of pupils’ subject abilities and skills. Practical trainings assume generally pupils’ independent work on single questions with the use of various knowledge sources (textbooks, reference materials, questions and tasks, Internet resources, museum funds, local historical sites).ukпрактичні заняттяключові та предметні компетентностікомпетентнісний підхідвікові можливостіджерела інформаціїсамостійна діяльністьпоетапне засвоєння знаньструктура практичних робітkey and subject competencescompetence-based approachage opportunitiesinformation sourcesindependent activitystage-by-stage assimilation of knowledgestructure of a practical trainingМетодика проведення практичних занять з історії в 5 класіProcedure of Carrying Out a Practical Training on History in the 5th FormArticle