Стома Валентина МиколаївнаStoma Valentyna Mykolaivna2019-12-092019-12-092019-09Стома, В. М. Цифрова грамотність майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей [Текст] / В. М. Стома // Діджиталізація освітнього простору України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13–18 вересня 2019 р., м. Бердянськ. – Бердянськ, 2019. – С. 78–80.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8238Розвиток та вдосконалення цифрової грамотності у майбутніх вчителів природничо-математичних спеціальностей сприяє оптимізації змісту навчання, модернізації методів та форм організації навчального процесу, індивідуальний підхід у навчанні, забезпечує високий рівень викладання навчальної дисципліни, що сприяє підвищенні ефективності та якості освіти.Developing and improving digital literacy in the future teachers of natural and mathematical specialties promotes the optimization of the content of teaching, modernization of methods and forms of organization of the educational process, individual approach to learning, provides a high level of teaching of the discipline, which contributes to improving the efficiency and quality of education.ukцифрова грамотністьінформаційна грамотністьdigital literacyinformation literacyЦифрова грамотність майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностейDigital Literacy of Future Teachers of Natural and Mathematical SpecialtiesConferencePapers