Берегова Галина ДмитрівнаBerehova Halyna Dmytrivna2016-12-212016-12-212012Берегова, Г. Д. Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі [Текст] / Г. Д. Берегова // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 185–193.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/668У статті розглянуто роль філософії освіти в новій вітчизняній соціокультурній реальності, що полягає в методологічному підході до освітньо-виховного процесу, реформуванні системи освіти та піднесенні її рівня до розвитку світової культури.The article examines the role of philosophy of education in the new national socio-cultural reality, which consists both in the methodological approach to teaching and educational process and reforming the education system, as well as raising its level up to the development of world culture.ukфілософія освітиphilosophy of educationсоціокультурна реальністьsocio-cultural realityосвітаeducationвихованняupbringingсоціалізаціяsocializationкультураcultureМетодологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторіMethodological Functions of Philosophy of Education in the National Socio-Cultural SpaceArticle