Гончаренко Яна ІгорівнаHoncharenko Yana IhorivnaЗігунова Інна СергіївнаZihunova Inna Serhiivna2025-06-102025-06-102024Гончаренко Я. Маркетингові дослідження в туризмі [Текст] / Я. Гончаренко, І. Зігунова // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 99–102.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17098Стаття розглядає важливість маркетингових досліджень у туризмі. Акцентується увага на необхідності здійснення маркетингових досліджень туристичного ринку, вподобань споживачів туристичного продукту та діяльності туристичних підприємств для ефективного функціонування туристичного бізнесу.The article considers the importance of marketing research in tourism. Emphasis is placed on the need to carry out marketing research of the tourist market, the preferences of consumers of the tourist product and the activities of tourist enterprises for the effective functioning of the tourist business.ukмаркетингові дослідженняспоживачтуристичний ринокконкурентне середовищеmarketing researchconsumertourist marketcompetitive environmentМаркетингові дослідження в туризміMarketing Research in TourismArticle