Моторна Л. В.Motorna L. V.2021-04-292021-04-292015Моторна, Л. В. Компоненти професійної спрямованості навчання природничонаукових дисциплін у коледжах [Текст] / Л. В. Моторна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 101–103.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10680У статті автор розкриває основні компоненти професійної спрямованості навчання природничо-наукових дисциплін в процесі підготовки майбутніх фахівців у коледжах та технікумах. Автор визначає наступні компоненти: змістовний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісний, регулятивний.In the article the author reveals the main components of a professional orientation of teaching naturalscience disciplines in the process of preparing future professionals in colleges and technical schools. The author defines the following components: meaningful, motivational and valuable, and regulations.ukколеджтехнікумпрофесійна спрямованістькомпоненти професійної спрямованостіcollegetechnical schoolprofessional orientationprofessional orientation componentsКомпоненти професійної спрямованості навчання природничонаукових дисциплін у коледжахComponents of a Professional Orientation of Teaching Science Subjects in CollegesArticle