Прокоф’єва Л. Б.Prokofieva L. B.2017-11-172017-11-172013Прокоф’єва, Л. Б. Розвиток педагогічної майстерності студентів – майбутніх учителів [Текст] / Л. Б. Прокоф’єва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 247–254.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2839У статті розглядаються елементи педагогічної майстерності майбутніх учителів-філологів, визначаються критерії майстерності вчителя, досліджується системний підхід до розвитку педагогічної майстерності студентів-філологів та шляхи її розвитку, визначаються педагогічні засоби до формування та розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів, аналізується педагогічний тренінг як складова професійного розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів, що має позитивні наслідки та займає значне місце в успішній реалізації професійної кар’єри випускника вищих навчальних закладів.The article deals with the elements of pedagogical skills of future teachers-philologists, the criteria of teaching skills are identified, the systematic approach of development of students-philoligists’ pedagogical skills pedagogical means of forming and development of future teachers’ pedagogical skills are determined in the article and pedagogical training as part of professional development of pedagogical skills of future teachers, which has positive results and is engaged in successful realization of graduates’ professional career are analyzed.ukпедагогічна майстерністьпедагогічний тренінгпедагогічна технікаартистизм учителяфахова підготовкаteaching skillspedagogical trainingteaching techniqueartistry of teacherprofessional trainingРозвиток педагогічної майстерності студентів – майбутніх учителівDevelopment of Pedagogical Skills of Students – Future TeachersArticle