Лазарєв Микола ОстаповичLazariev Mykola Ostapovych2019-11-262019-11-262009Лазарєв, М. О. Евристична діяльність – основа сучасного навчального процесу [Текст] / М. О. Лазарєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 92–104.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8092У статті висвітлюються результати дидактичних досліджень щодо необхідності і способів застосування сучасних навчальних технологій, зокрема, евристичної. Саме евристична діяльність як центр освітнього процесу забезпечує при певних умовах справжню освіченість й успішну самореалізацію творчого потенціалу особистості учня чи студента.The article lights up the results of didactic researches in relation to a necessity and methods of application of modern educational technologies, in particular, heuristic. Exactly heuristic activity as a center of educational process provides real formed and successful self-realization of creative potential of personality of student.ukдидактичні дослідженнянавчальні технологіїевристична діяльністьсамореалізаціятворчий потенціал особистостіdidactic researcheseducational technologiesheuristic activityself-realizationcreative potential of personalityЕвристична діяльність – основа сучасного навчального процесуHeuristic Activity is the Basis of the Modern Educational ProcessArticle