Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-162018-01-162006Сбруєва, А. А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій [Текст] / А. А. Сбруєва // Рідна школа. – № 2. – 2006. – С. 78–80.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3583У дослідженні сформульовано висновки масштабного дослідження цільових, процесуальних та результативних характеристик стандартоорієнтованих, централізаційно-децентралізаційних, професійно-орієнтованих та ринково-орієнтованих реформ загальної середньої освіти розвинених англомовних країн у 90-х рр. ХХ − на початку ХХІ ст. Проаналізовано уроки початкового етапу реформ, а саме – етапу визначення цілей та розробки стратегій реформ. Зроблено висновки про можливі шляхи використання зарубіжного досвіду освітніх реформ.The research formulates the conclusions of a large-scale study of target, procedural and performance characteristics of standardized, centralized, decentralized, professionally-oriented and market-oriented reforms of general secondary education in developed English-speaking countries in the 90's. XX - early XXI century. The lessons of the initial stage of reforms are analyzed, namely, the stage of the definition of goals and the development of reform strategies. Conclusions are made on possible ways of using foreign experience of educational reforms.ukзагальна середня освітаsecondary educationосвітні реформиeducational reformsстандартоорієнтована стратегія реформstandard-oriented reform strategyцентралізаційно-децентралізаційна стратегія реформcentralized decentralization reform strategyпрофесійно-орієнтована стратегія реформprofessionally oriented reform strategyринково-орієнтована стратегія реформmarket-oriented reform strategyУроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегійLessons From Modern Educational Reforms in Developed English-Speaking Countries: Defining Goals and Developing StrategiesArticle