Дутка Г. Я.Dutka H. Ya.2021-04-142021-04-142015Дутка, Г. Я. Концептуальна модель фундаменталізації математичної підготовки майбутніх економістів [Текст] / Г. Я. Дутка // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 37–39.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10569Сформульовано методологічні і концептуальні основи фундаменталізації математичної підготовки майбутніх економістів, визначено відповідні педагогічні умови. Концептуальна модель включає комплекс часткових моделей, які відображають різні підходи до фундаменталізації математичної підготовки майбутніх економістів і взаємодоповнюють одна одну.In the thesis the principle of fundamentalization of mathematical training of future economists is substantiated and tested in practice. The conceptual model comprises the complex of partial models which reflect different approaches to fundamentalization of future economists’ mathematical training and complement each other.ukпринцип фундаменталізаціїматематична підготовка економістівprinciple of fundamentalizationmathematical training economistsКонцептуальна модель фундаменталізації математичної підготовки майбутніх економістівConceptual Model Fundamentalization Mathematical Training of Future EconomistsArticle