Бєлова Олена БорисівнаBielova Olena Borysivna2024-11-042024-11-042014Бєлова О. Особливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМР [Текст] / О. Бєлова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (4 квітня 2014 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2014. – С. 07–10.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15915Стаття присвячена розробці психолого- педагогічних умов запобігання агресії у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. Теоретичний аналіз з проблеми навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку засвідчує, що недорозвинене мовлення негативно впливає на розвиток у них пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери.In our article the analysis the evaluation criteria and level of aggression are found in junior schoolchildren with normal psychophysical development and with speech impairment. Psycho- pedagogical conditions and educational-preventive methods are developed for preventing children’s agression of primary school age with speech impairment.ukагресіяагресивний станагресивністьагресивна поведінкапсихолого- педагогічні умовинавчально-превентивна методикамолодші школярі з порушеннями мовленнєвого розвиткуaggressionaggressive stateaggressivenessaggressive behaviourkinds and subspecies of aggressionpsycho-pedagogical conditionseducational-preventive methodsjunior schoolchildren with speech impairmentОсобливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМРPeculiarities of the Study of the Level of Manifestation of Aggression in Younger Schoolchildren with Normal Speech and PMRArticle