Зіненко І. М.Zinenko I. M.2019-11-292019-11-292009Зіненко, І. М. Визначення структури математичної компетентності учнів старшого шкільного віку [Текст] / І. М. Зіненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 165–174.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8149У статті розглянуто зміст та структуру математичної компетентності як результат інтеграції сфер математичної діяльності. Модернізація освіти в контексті компетентнісного підходу зумовила розгортання процесів обґрунтування предметних компетентностей. Математична компетентність є однією з ключових суперкомпетентностей, які необхідні дитині для повноцінного та всебічного розвитку.In the article maintenance and structure of mathematical competence is examined as to the result of integration of spheres of mathematical activity. Modernization of education in the context of competent approach stipulated development of processes of ground of subject competent. A mathematical competence is one of key supercompetence, which need a child for valuable and comprehensive development.ukматематична компетентністькомпетентнісний підхідкомпоненти математичної компетентностімодернізація освітиmathematical competencecompetency-based approachcomponents of mathematical competencemodernization of educationВизначення структури математичної компетентності учнів старшого шкільного вікуDetermination of the Structure of Mathematical Competence of Senior SchoolchildrenArticle