Пелех Анастасія ФедорівнаPelekh Anastasiia FedorivnaМілевська Олена ПавлівнаMilevska Olena Pavlivna2019-03-042019-03-042019Пелех, А. Ф. Застосування диференційованого підходу до проведення дихальної гімнастики у логопедичній роботі [Текст] / А. Ф. Пелех, О. П. Мілевська // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 94–99.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6812У статті проаналізовано особливості фізіологічного та мовленнєвого дихання за наявності різних форм логопатій, зазначено про функціональний зв’язок між фізіологічним та мовленнєвим диханням, визначено особливості застосування дихальних вправ у контексті проведення дихальної гімнастики відповідно до типових проявів порушень дихання у дітей з дислаліями дизартріями, ринолаліями та заїканням.Тhe article is presented an analysis of the features of physiological and speech breathing of children with different forms of speech disorders. In addition, this paper is describes the functional connection between physiological and speech respiration. There are examples of breathing exercises with different tasks in accordance with existing speech disorders in children (with dislalia, rinolalia, disartria, and stutter).ukфізіологічне диханнямовленнєве диханнядихальна гімнастикатип диханняphysiological respirationspeech breathingrespiratory gymnasticstype of respirationЗастосування диференційованого підходу до проведення дихальної гімнастики у логопедичній роботіApplication of Differentiated Approach to Conducting of Breathing Gymnastics in Logopedic WorkArticle