Козубцов Ігор МиколайовичKozubtsov Ihor Mykolaiovych2018-04-232018-04-232012Козубцов, І. M. Від ідеї до синтезу професійної міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності, що забезпечить свідому самоосвіту майбутнім ученим [Текст] / І. M. Козубцов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 268–274.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4622У статті розглянуто ідею поняття та перебіг синтезу професійної міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності вченого. Вона гармонійно сприяє розвитку філософії науки та фрактальної динамічної наукової картини світу знань за рахунок складних прихованих міждисциплінарних зв'язків. Успіх, очевидно, залежить від розробки теорії та методики професійної освіти майбутніх учених- міждисциплінарників.The idea of concept and motion of synthesis of professional interdisciplinary scientifically pedagogical competence of scientist is considered in the article. It harmoniously assists development of philosophy to science and fractal dynamic scientific picture of the world of knowledges due to the difficult hidden interdisciplinary connections. Success obviously depends on development of theory and method of trade education future scientists-in terdiscip linary.ukідеясинтезпрофесійнаміждисциплінарнанауково- педагогічна компетентностіученіосвітафрактальна динамічна наукова картина світу знаньideasynthesisprofessionalinterdisciplinarscientifically pedagogical competencesscientistseducationfractal dynamic scientific picture of the world of knowledgesВід ідеї до синтезу професійної міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності, що забезпечить свідому самоосвіту майбутнім ученимFrom an Idea to the Synthesis of Professional Interdisciplinary Scientifically Pedagogical Competence Which Will Provide a Conscious Self-Education Future ScientistsArticle